donderdag 22 november 2012

Facebook



Ik zit echt serieus al heel de morgen te zwoegen.
Ik kreeg namelijk van iemand het advies om voor mijn blog ook een facebook pagina aan te maken. Ja, goed idee (denk ik), maar op internet gebied ben ik werkelijk een sukkel met entervrees, dus inmiddels ben ik aardig gefrustreerd en chagrijnig (en nog geen stap verder)!
Ik wil mijn blogpagina op facebook namelijk niet aan mijn eigen pagina hangen (hoe heb ik die overigens ooit voor elkaar gekregen?). Ik snap er echt niks van en toch kan het zo moeilijk niet zijn, want tig mensen hebben tegenwoordig toch meerdere pagina's? (Hm, die gedachte is niet bijzonder goed voor mijn zelfvertrouwen...). 
Ik heb al tegen mijn laptop geschreeuwd, ik heb gesmeekt en ik ben al weggelopen. Maar het helpt allemaal geen barst. Gek word ik!
Het liefst wil ik mijn laptop dichtklappen, maar ik kan het niet uitstaan, dus ik zwoeg verder.
Dus wie weet ben ik binnenkort te volgen via Facebook.

Of niet....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten