maandag 19 maart 2012

Huisvrouw van het jaar



Maandag morgen. 101 dingen te doen.
Op het schoolplein zegt een vriendin dat ze even naar de Ikea moet. 'Ga je mee?'. Ja gezellig, roep ik. Daarná denk ik pas aan al die 101 dingen die ik vandaag zou doen. Nou ja, dan vanmiddag maar in een versnelling hoger.
Als ik de kinderen tussen de middag heb opgehaald, belt een andere vriendin. Ze wil na de lunch even naar de stad: 'Ga je mee?'. Deze keer wint mijn verstand het van mijn enthousiasme, dus zeg ik heel wijselijk dat ik niet kan, want ik moet nog zoveel doen.
Niet lang nadat we hebben opgehangen, krijg ik een whatsapp'je van haar. Dat het wel gezellig is in de stad met dit mooie weer... Oké oké, ik ga mee! (ik ben zo flexibel...)
Het was gezellig (uiteraard), maar ondertussen heb ik natuurlijk nog niks gedaan. Zucht.

Ik geloof niet dat ik in aanmerking kom voor de titel huisvrouw van het jaar... Maar goed, dat kwam ik toch al niet.
Nou ja, morgen weer een dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten