donderdag 29 maart 2012

Ikea




Gisteren ben ik met een vriendje naar Ikea geweest. Nadat ik al een kwartier stond te wachten, kwam hij me ophalen (ik zou overigens pas echt verbaasd hebben staan kijken als hij op tijd was geweest...).
We gaan op pad voor de inrichting van kantoor- en wachtruimte. We hebben al wat voorwerk verricht, dus we weten wat we moeten hebben.
De koffie die hij me beloofd had krijg ik in de auto (lekker verhaal!) en nadat we 2 keer de afrit voorbij zijn gereden zijn we er eindelijk. Nu kan ik zeggen dat de wegen om de Ikea verlegd en compleet heringericht zijn (wat ook werkelijk zo is), maar het getuigt natuurlijk niet van bovengemiddelde intelligentie als je gewoon 2 keer(!) de afrit mist (note: híj reed!).
Maar goed, we zijn er (eindelijk). We kunnen recht op doel af en als het op inrichting van andermans huis en/of kantoor gaat, kan ik wonderwel wél goed en snel beslissen (dan ineens wel...). Als ik vast doorloop naar het volgende onderdeel word ik 2 keer gebeld door mijn vriendje (die dan dus nog geen 20 meter van mij vandaan is en iets moet beslissen). En dan zeggen ze iets van vrouwen!!
Maar we komen er wel. Eind van de ochtend rijden we met een auto vol weer huiswaarts (en nu in 1 keer goed...).

Als je tijd hebt, zou je er eigenlijk gewoon eens een keer ergens strategisch moeten gaan zitten en rustig rond gaan zitten kijken, want echt íedereen gaat naar Ikea. Van Jan met de pet tot meneer en mevrouw. Persoonlijk vind ik de Ikea fan-tas-tich! De oplossingen die ze bieden voor kleine ruimtes, maar ook de keukens, de accessoires en dan het restaurant! Zo leuk en divers ingericht! (nee, ik heb geen aandelen).
O ja en als je dan de kassa voorbij bent, neem dan ook nog even appelflappen mee. Die zijn ook echt zó lekker!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten