woensdag 7 maart 2012

Appeltjesgroen


'Jij hebt het lekker makkelijk, want jij hebt jongens. Die trekken gewoon aan wat jij klaar legt'.
Ja duh, dat had je gedacht! Mooi niet dus. Olivier was twee toen hij het al niet met mijn kledingkeuze voor die dag eens was.
Vanmorgen was het Valentijn die het niet eens was met wat ik had klaargelegd. En aangezien het net half 7 was, ik eigenlijk nog helemaal niet toe was aan een nieuwe dag, laat staan aan een discussie, zei ik dat hij dan zelf maar kleren moest pakken. Alleen is hij niet hetzelfde als Olivier... Die weet namelijk verrassend leuke combi's te maken (ja zorgelijk, ik weet het), maar Valentijn daarentegen trekt aan wat hij leuk vindt. En dat past niet per definitie bij elkaar.... Dus enigszins voor joker liep hij wel.
Maar, op school zullen ze toch vast wel snappen dat hij zijn kleren zelf heeft uitgezocht?!

Alleen, uiteindelijk ben ik natuurlijk zelf keihard debet aan het feit dat hij voor joker liep, want wie koopt er nou appeltjesgroene sokken (dé finishing touch waarmee hij zijn outfit vol trots 'af -stylde')?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten