vrijdag 23 maart 2012

Pindakaas




Toen ik vanmorgen een boterham met pindakaas voor mijn kinderen stond te maken, moest ik denken aan een artikel dat ik eens heb gelezen waarin ze vertelde dat je nog veel met pindakaas kon doen dan alleen maar op je brood smeren.

Hier wat tips&tricks:
- Kauwgom in je haar? Smeer er pindakaas overheen!
- Krijg je stickertjes niet goed verwijderd? Smeer ze in met pindakaas!
- Vis aan het bakken? Voeg een beetje pindakaas aan de boter toe en niet heel je huis stinkt!
- Plakkerige hars op je auto? Zachtjes met wat pindakaas op een theedoek er overheen wrijven!
- Last van muizen? Ze smullen van pindakaas!
- O, en ben je op dieet? Pindakaas onderdrukt het hongergevoel!
- En uit betrouwbare bron hoorde ik laatst dat een lepeltje pindakaas ook helpt bij de hik!

Misschien ben ik de enige hoor, maar ik had werkelijk geen idee.


P.S. wist je overigens ook al dat je met de binnenkant van een bananenschil heel goed leren schoenen kunt poetsen???







Geen opmerkingen:

Een reactie posten