dinsdag 6 maart 2012

Voorjaar




Ik ben moe! Zo vreselijk moe! Zodra de dag 's morgens dreigt te beginnen, denk ik al aan het moment dat ik 's avonds weer naar bed mag. Ik wil namelijk slapen. Alleen maar slapen. 
Waardoor ik zo moe ben? Beats me! Ik weet het niet. Maar vervelend is het wel. Ik kan namelijk niks hebben, ik kan mijn ogen nauwelijks openhouden, ik vind de kinderen nóg eerder dan normaal druk en ik vind ze nóg irritanter dan normaal. 
Voorjaarsmoeheid? Hm, dat vind ik wat te makkelijk. Tekort aan vitamine D, zoals laatst iemand opperde? Nou, als ik een weekje zonvakantie op recept kan krijgen, houd ik me aanbevolen! 

Ik verlang in ieder geval naar de zon, naar warmte, naar zomerjurkjes, naar de openslaande deuren open gooien, naar een terrasje (lekker mensen kijken), naar mijn slippers! Maar ja, wie niet?
Laat de lente maar komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten