woensdag 28 maart 2012

Sukkels




Ik krijg net via een vriendinnetje een mailtje. Leuke, bewegende, afbeelding erbij en als subject: 'Géééniiiiaaaallll!'. Je moet hem doorsturen naar tenminste 7 mensen en dan naar de afbeelding blijven kijken, want dan gebeurt er iets. Hoe het werkt kan ze niet uitleggen (ook niet wat er gaat gebeuren overigens), maar het werkt blijkbaar. En omdat ik zo'n sukkel ben dat ik dit soort kettingbrieven niet durf te onderbreken, stuur ik deze uiteraard ook weer netjes door (gisteren ook nog één doorgestuurd, niet omdat ik er in geloof, maar ik wil het lot toch ook weer niet tarten hè -hoewel de belofte dat er iets prachtigs zou gaan gebeuren, uiteraard ook nog niet is waargemaakt-). 
En dus ga ik nadat ik de mail heb doorgestuurd, braaf naar mijn scherm zitten staren.... En wat denk je? Tuurlijk, er gebeurt helemaal níks! Maar ja, wat had ik dan eigenlijk verwacht?
Als ik een ander vriendinnetje 'whatsapp' om haar te vragen wat er bij haar gebeurde, krijg ik als reactie 'hihi, ik heb net ook naar mijn scherm zitten staren'. 
Ik vermoed dat er nu iemand echt héél hard zit te lachen om al die suffe mensen die een half uur vol verwachting serieus naar hun scherm gaan zitten staren!
Wat zijn we toch een stelletje sukkels!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten